Ekonomi

Logo Yazılım ve Decathlon ile Bulutta Kesintisiz Müşteri Deneyimi

Logo Yazılım ve Decathlon Türkiye, hayata geçirdikleri Perakende Dönüşüm projesini Perakende Günleri’nde sektör temsilcileriyle paylaştı. Proje kapsamında Decathlon mağazalarındaki tüm iş süreçleri bulutta birleştirilirken, sunulan hız ve esneklik müşteri memnuniyetini artırıyor.

Sektör profesyonellerinin bir araya geldiği Perakende Günleri’nde Logo Yazılım ve Decathlon Türkiye, Perakende Dönüşüm projelerini katılımcılarla paylaştı. Projenin tüm aşamalarının ve getirdiği faydaların anlatıldığı panelde; Logo Perakende Analiz Genel Müdürü Arslan Arslan, Decathlon Türkiye CTO’su Hakim Onan ve Logo Diva PERAKENDE Müdürü Kutadgu Arslan konuşmacı olarak yer aldı.

Logo Yazılım, global spor ekipmanları markası Decathlon’un perakende satış alanlarındaki yazarkasa, otomatik ödemeli yazarkasa, taşınabilir kasa ve market satışları gibi tüm iş süreçlerini bulutta birleştiriyor. Proje, Decathlon’un ilgili tüm sistemleriyle gerçek zamanlı olarak entegre ve uyumludur.

Kasada bekleme süresi yüzde 50 azaldı

Logo Yazılım’ın Türkiye’de bir ilk olan devrim niteliğindeki Logo Diva PERAKENDE Bulut Taşınabilir Satış Uygulaması ile Decathlon mağazalarındaki kasa satış süreçleri sabit kasalardan bağımsız hale geldi. Gelişmiş özellikleri ile birçok farklı sürecin bulut üzerinden gerçek zamanlı yönetimini sağlayan uygulama, Decathlon müşterilerine hayatlarını kolaylaştıran bir deneyim sunuyor. Uygulama, Portatif Checkout ve Self Checkout ile sabit kasalardan bağımsız alışveriş yaparak sunduğu hız ve esneklikle müşteri memnuniyetini sağlıyor. Uygulama, kasada bekleme süresinde yüzde 50 azalma, otomatik kasa özelliği ile kaçırılan satışlarda yüzde 70 azalma ve mağaza ziyaretlerinde 1,3 kat artış sağlıyor. Ayrıca gelişmiş kampanya platformu sayesinde tüm satış kanallarında müşteriye özel kampanyalar ve avantajlar geliştirilebilmektedir.

“Bulut Tabanlı Platform Sunmak Avantajlı”

Decathlon Türkiye ile yaptıkları iş birliğinin bir başarı öyküsüne dönüştüğünü belirten Logo Perakende Analiz Genel Müdürü Arslan Arslan, “Teknolojik gelişmeler her alanda olduğu gibi perakende sektöründe de müşteri talep ve davranışlarında değişiklikleri beraberinde getiriyor. Bu noktada dijital dönüşüm, şirketlerin iş süreçlerini optimize ederek daha az kaynakla daha verimli çalışmalarını sağlıyor. Perakende markaları mağazalarında müşterilerine farklı deneyimler yaşatacak dijital çözümler talep ederken Logo Yazılım olarak bulut tabanlı bir platform sunmak avantaj sağlıyor. Geliştirdiğimiz Self Checkout bulut hizmetimiz ve Logo Diva RETAIL’in bulut gücünü taşıyan Taşınabilir Satış Uygulamamız, Decathlon gibi büyük metrekareli mağazalarda hızlı ve kolay alışveriş imkanı sağlıyor. Yüksek hızlarda kasa önünde bekleme, kasada ek kasiyer ekipmanı satın almaya gerek kalmadan hızlı ve kolay bir şekilde yönetilebilir. Ayrıca Logo Diva RETAIL’in yeni kampanya platformu sayesinde tüm kanallarda müşteriyi tanıyarak özel kampanyalar oluşturulabiliyor” dedi.

“Müşterilerimize ve ekip arkadaşlarımıza katma değerli zaman için alan yaratıyoruz”

Decathlon Türkiye CTO’su Hümran Onan, sektördeki yeni teknolojik trendleri ve uygulamaları takip ederek hem dijital hem de fiziksel ortamlarda müşterileriyle buluşturarak, “Müşterilerimize mağaza alışverişlerinde benzersiz bir deneyim yaşatırken, spor tutkusu olan grup arkadaşlarımızın da değerli zamanlarını müşterilerimizle daha fazla geçirmelerini sağlıyoruz. fırsatlar sunmayı hedefliyoruz. 2013 yılından bu yana RFID teknolojisini tedarik zincirimizin tüm aşamalarına entegre ederek üretimden satışa ve satış sonrasına kadar kullanan Türkiye’deki ilk firma olduk. Operasyonlarımızda daha yenilikçi ve bulut tabanlı bir yazılıma geçmeyi planladığımızda yolumuz Logo Yazılım ile kesişti. Tüm ödeme sistemlerimizi Logo Diva RETAIL uygulamasına taşırken bugün mağazalarımızda bulunan Self Checkout Kasiyer ve Portatif Kasiyer çözümlerinin temellerini attık. Decathlon’un dünyadaki operasyonlarında Taşınabilir Kasa teknolojisi sadece Fransa ve Türkiye’de kullanılmaktadır. Türkiye’deki 42 mağazamızın 25’inde Self Checkout Checkout çözümlerini entegre ederken, bu mağazalardaki kasaların ortalama dörtte biri Self Checkout olarak çalışmaktadır. 2023 yılı sonuna kadar tüm mağazalarımızda bu teknolojiyi yaygınlaştıracağız ve gelecekte hedefimiz tüm yazarkasalarımızı otomatik kasa konseptine dönüştürmek olacak.”

Tüm kanallarda müşteriye özel kampanya avantajı

Yazarkasa satış sürecinin hem mağaza içinde hem de mağaza dışında müşterinin lokasyonunda tamamlanmasını sağlayan Logo Diva PERAKENDE Taşınabilir Satış Uygulaması, Türkiye’nin önde gelen mobil ödeme platformları ile çalışabilmektedir. Bu sayede müşterilere kasiyer donanımına ve POS cihazına bağımlı kalmadan hızlı bir satın alma deneyimi sunulabilmektedir. Uyumlu taşınabilir cihazlarda Soft POS platformu üzerinden; Temassız kredi kartları, TR QR Code ve taşınabilir cüzdanlar ile ödeme alma imkanı sağlar. Android POS ve Soft Pos’un yanı sıra chipli ve swipeable kredi kartları ile de ödeme yapılabilmektedir.

Logo Yazılım’ın perakende markalarının müşterilerine farklı kanallarda (fiziki mağaza, e-ticaret sitesi, mobil uygulama, sosyal medya vb.) bütünleşik bir deneyim sunabilmeleri için geliştirdiği Logo Diva RETAIL’in yeni kampanya platformu da kampanya kapsamına alındı. Decathlon Türkiye’nin iş süreçleri. yapıldı. Decathlon Türkiye bu platform sayesinde müşterilerini tanıyabilir, özel teklifler ve avantajlar geliştirebilir.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

seydikemerajans.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu